Fourlis: Δεν διέρρευσαν προσωπικά δεδομένα πελατών & εργαζομένων

Για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα της ΙΚΕΑ και των άλλων επιχειρήσεων του ομίλου Fourlis,  μετά από κυβερνοεπίθεση εξέδωσε ανακοίνωση επισημαίνοντας πως, δεν υπήρξε καμία διαρροή προσωπικών δεδομένων πελατών ή εργαζομένων. Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, τα αρμόδια τμήματα του Ομίλου σε συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες βρίσκονται σε διαδικασία ελέγχου και αντιμετώπισης του περιστατικού.

Να σημειώσουμε, ότι ο Όμιλος Fourlis δραστηριοποιείται σε τέσσερις κλάδους. Συγκεκριμένα  στη λιανική πώληση ειδών οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (Καταστήματα ΙΚΕΑ), λιανική πώληση αθλητικών ειδών (Καταστήματα INTERSPORT & Foot Locker), λιανική πώληση ειδών υγείας & ευεξίας (Καταστήματα HOLLAND & BARRETT) & επενδύσεις σε ακίνητη περιουσία (TRADE ESTATES ΑΕΕΑΠ)

Η ανακοίνωση του ομίλου Fourlis

Ο Όμιλος Fourlis, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του, επιθυμεί να ενημερώσει σχετικά με περιστατικό που παρουσιάστηκε στα συστήματά του. Συγκεκριμένα, στις 27/11/2024, σημειώθηκε τεχνικό πρόβλημα στα ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματατου Ομίλου, το οποίο τελικά διαπιστώθηκε ότι οφείλεται σε κακόβουλη εξωτερική ενέργεια. Το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρέασε τη λειτουργία των εταιριών και στις 4 χώρες δραστηριοποίησης, Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία. Τονίζεται ωστόσο, ότι δεν επηρεάζει τους προμηθευτές ή τους συνεργάτες μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Τα αρμόδια τμήματα του Ομίλου σε συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες βρίσκονται σε διαδικασία ελέγχου και αντιμετώπισης του περιστατικού, ενώ επισημαίνεται ότι, έχουν τηρηθεί όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και οι οδηγίες των Αρχών Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Από τη συγκεκριμένη κακόβουλη ενέργεια δεν προκύπτει, έως τώρα, διαρροή προσωπικών δεδομένων. Τα καταστήματα του Ομίλου παραμένουν ανοιχτά και εξυπηρετούν τους καταναλωτές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δεδομένης και της αυξημένης κίνησης των προηγούμενων ημερών λόγω Black Friday. Η Διοίκηση δεσμεύεται προς τους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του Ομίλου, για την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπιση του περιστατικού.