Σχολιάζοντας τα χθεσινά επεισόδια ο Απόστολος Δοξιάδης σε συνέντευξη του, που έδωσε στο https://www.liberal.gr/ και συγκεκριμένα στο δημοσιογράφο Γιώργο Φιντικάκη, εντάσσει αυτά στην λογική μιας κοινωνίας του θεάματος, εκ μέρους ενός κόμματος (ΚΚΕ) που πρέπει να δικαιολογεί την ύπαρξή του με οργανωμένους αριθμούς οπαδών, μια οργανωτική δομή, επαγγελματικά στελέχη.
Συγκεκριμένα στην ερώτηση του δημοσιογράφου … γιατί το ΚΚΕ επέμεινε στις πορείες… αναφέρει σχετικά « … Το ΚΚΕ προφανώς ως πλέον μια «διαγενεακή» επιχείρηση, με οργανωμένους αριθμούς οπαδών, μια οργανωτική δομή, επαγγελματικά στελέχη, πρέπει να δικαιολογεί την ύπαρξή του. Με πρόσχημα την οργάνωση μιλιταριστικού τύπου που όντως διαθέτει, κατ’ απομίμηση των απολυταρχικών καθεστώτων με των οποίων τα μοντέλα έχει γαλουχηθεί, κατέβασε μερικούς ανθρώπους που με πρόσχημα ότι φορούσαν μάσκες και τηρούσαν αποστάσεις, δεν εξέθεταν τους υπόλοιπους σε υγειονομικό κίνδυνο. Εν μέρει αυτό είναι αλήθεια. Αλλά βέβαια η ίδια τους η πράξη έγινε προκειμένου να διατηρήσει εν ζωή ένα κόμμα που βασίζεται ναι μεν στην ανυπακοή απέναντι στα καθεστώτα όπου υπάρχει δημοκρατία, και στην απόλυτη «δουλική» υπακοή των υπηκόων του στα καθεστώτα τα οποία ονειρεύεται …»
Στη συνέχεια αναλύει τι εννοεί «διαγενεακή» επιχείρηση … «Από εκεί και πέρα η επιχείρηση κάποιων πολιτικών κομμάτων είναι επιχείρηση με την έννοια και της μπίζνας. Γιατί ένα πολιτικό κόμμα πρέπει κάπως να επιζεί. Το χαρακτήρισα πριν «διαγενεακή επιχείρηση» και συχνά οικογενειακή. Αντίθετα με άλλα κόμματα όπου μπορεί να συμβαίνει αυτό εν μέρει, το ΚΚΕ στηρίζεται στη μάζα των αναπαραγόμενων ψηφοφόρων του για να υπάρχει, να κρατάει τα γραφεία του, τους μισθούς των στελεχών του».
Τέλος όσο αφορά τον Γιάνη Βαρουφάκη σχολιάζει «….Από εκεί και πέρα, έχουμε τον Γιάνη Βαρουφάκη, ο οποίος έδρασε γελοία και σήμερα. Παρέστησε δήθεν τον επαναστάτη και για μια ακόμη φορά το θύμα. Ο Βαρουφάκης έχει υπάρξει για κάποια χρόνια επαγγελματίας σόουμαν. Και το έκανε και καλά με την έννοια ότι «έκοβε εισιτήρια» κι έβγαζε και λεφτά αρκετά. Ε, αυτό αρχίζει και σβήνει σιγά – σιγά κι εδώ και στη διεθνή σκηνή. Εδώ τελείως αφού έχει γελοιοποιηθεί. Και στη διεθνή σκηνή πέφτουν οι μετοχές του. Προσπαθεί να μείνει στη δημοσιότητα …»