«All you want is Greece»: Ανοίγει από αύριο ο τουρισμός – Δείτε τα νέα σποτ

To σχέδιο του ελληνικού τουρισμού για τη νέα τουριστική περίοδο, παρουσίασε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, σε ειδική εκδήλωση στο Σούνιο, με αφορμή την εκκίνηση του τουρισμού αύριο Παρασκευή 14 Μαΐου.

Ανοίγουμε πανιά

Ο υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι ο ελληνικός τουρισμός ανοίγει πανιά με ασφάλεια, με στόχο την επιστροφή του στην ελευθερία και την κανονικότητα. “Ανοίγουμε την ελληνική τουριστική βιομηχανία, επαναφέρουμε την Ελλάδα στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο προσκήνιο, ως τόπο ταυτόσημο με την φιλοξενία και την ασφάλεια, σημείωσε ο κ. Θεοχάρης προσθέτοντας ότι το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα δύσκολο στοίχημα. “Ανοίξαμε με αυστηρές διαδικασίες και υποδεχθήκαμε τους επισκέπτες της χώρας μας με ασφάλεια”.

Ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι μπροστά μας έχουμε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο, γιατί «δεν τελειώσαμε με την πανδημία» και συνέχισε «στοίχημα για το 2021 δεν είναι μόνο η ανάδειξη του φυσικού πλούτου της χώρας, αλλά προπάντως η ασφάλεια», επεσήμανε.

«Ανοίγουμε αύριο με ένα σχέδιο ολοκληρωμένο με τα 5 γνωστά βασικά σημεία άμυνας», σημείωσε ο υπουργός τουρισμού:

Πρωτόκολλο εισόδου στη χώρα

  • Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση
  • Πιστοποιητικό εμβολιασμού
  • PCR test έως και 72 ώρες πριν
  • Πιστοποιητικό ανάρρωσης
  • Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06

Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test

Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020.

Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό

Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων

«Αll you want is Greece»

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Φραγκάκης σημείωσε, ότι Η Ελλάδα απαντά στις προκλήσεις της νέας περιόδου με ένα πρωτόγνωρο επικοινωνιακό σχέδιο,  παρουσιάζοντας τα 5 βίντεο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, με κεντρικό σύνθημα, “All you want is Greece” και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι: «Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες».

«Φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής τα τελευταία 10 χρόνια, μια καμπάνια έξι μηνών», ανέφερε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.