Σημαντική αύξηση 15,3% κατέγραψαν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε οργανική βάση της Coca-Cola HBC AG, σύμφωνα με την οικονομική ενημέρωση του τρίτου τριμήνου 2023, ενώ με τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις εννεαμήνου 2023 αυξήθηκαν κατά 17% σε οργανική βάση.
Ο όγκος πωλήσεων, αυξήθηκε κατά 2,2% σε οργανική βάση, λόγω της στρατηγικής προτεραιότητας της Coca-Cola HBC AG, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά Sparkling να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας Energy 24,8% και τον καφέ 33,5%.
Η αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο κατά 12,9%, αντικατοπτρίζει τα σωρευτικά οφέλη των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης εσόδων τους τελευταίους δώδεκα μήνες, σε όλες τις κατηγορίες και τις αγορές.
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,8% σε δημοσιευμένη βάση, με την ισχυρή οργανική ανάπτυξη να αντισταθμίζεται από τον αντίκτυπο των δυσμενών συναλλαγματικών μεταβολών στις αναδυόμενες αγορές. Επίσης, σημειώθηκε περαιτέρω βελτίωση του μεριδίου αγοράς εννεαμήνου σε αξία καθώς και αύξηση κατά 110 μονάδες βάσης στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά και 60 μονάδες βάσης στα ανθρακούχα αναψυκτικά.
Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 7,7%, με αποτέλεσμα την επέκταση των εσόδων ανά περίπτωση, με μικτές επιδόσεις όγκου έναντι δύσκολων συγκριτικών και ποικίλων καιρικών συνθηκών. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 15,9%, με ισχυρή απόδοση όγκου στην ενέργεια και τον καφέ, αντισταθμίζοντας εν μέρει τις ασθενέστερες ποσότητες σε ανθρακούχα, νερά και χυμούς
Στην Ελλάδα, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, χάρη στην προσεκτικά σχεδιασμένη υλοποίηση της στρατηγικής μας κατά τη διάρκεια μιας ισχυρής τουριστικής περιόδου. Στα ανθρακούχα αναψυκτικά σημειώθηκε χαμηλή μονοψήφια αύξηση, που οφείλεται κυρίως στις επιδόσεις της Coke Zero και των ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες, τα οποία επωφελήθηκαν από την ισχυρή εποχική δραστηριοποίηση στην αγορά και τις καλές επιδόσεις στο κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού. Τα ποτά ενέργειας διατήρησαν την ισχυρή δυναμική τους και κατέγραψαν ισχυρή διψήφια αύξηση.
Ο Zoran Bogdanovic, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε άλλη μια σταθερή απόδοση και ένα δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο αύξησης του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση. Αυτό οφείλεται από την αποτελεσματική υλοποίηση της στρατηγικής μας στην αγορά, η οποία υποστηρίχθηκε από τη συνεχή εστίαση στις στρατηγικές κατηγορίες προτεραιοτήτων μας, το Sparkling, την Energy και τον Coffee, καθώς και από την εστίασή μας στην ανάπτυξη δυνατοτήτων κατά παραγγελία για την εξατομικευμένη εκτέλεση για κάθε κατάστημα. Η εξελιγμένη διαχείριση της αύξησης των εσόδων μας, που υποστηρίζεται από δεδομένα, insights και αναλυτικά στοιχεία, μας βοηθά να προσαρμόσουμε τις πρωτοβουλίες και την εκτέλεσή μας σε διαφορετικά καταναλωτικά περιβάλλοντα και να εξισορροπήσουμε με επιτυχία την προσιτή τιμή και την αξιοποίηση. Ως αποτέλεσμα, έχουμε αυξήσει τα έσοδα ανά περίπτωση και οδηγήσαμε σε υψηλότερα επίπεδα μεριδίου αγοράς.
«Συνεχίζουμε να επενδύουμε στο μέλλον μας με σαφή εστίαση στην επίτευξη του ατζέντα μας για τη βιωσιμότητα. Στην Αυστρία, έχουμε εισαγάγει μια κορυφαία εναλλακτική λύση αντί της πλαστικής μεμβράνης συρρίκνωσης για πολλαπλές συσκευασίες μπουκαλιών πολλαπλών σερβιρίσματος και στη Ρουμανία, έχουμε επενδύσει σε δυνατότητες ανακυκλωμένου PET για την κυκλικότητα της συσκευασίας.
«Επαναλαμβάνουμε τις κατευθυντήριες γραμμές για ισχυρή ανάπτυξη το 2023 και, παρά τις συνεχιζόμενες μακροοικονομικές αβεβαιότητες, είμαστε σε καλή θέση να επιτύχουμε τους μεσοπρόθεσμους στόχους μας».