e-food: €64,4 εκατ. ο τζίρος & €28,7 εκατ. τα κέρδη “ελέω” lockdown

Τα περιοριστικά μέτρα και τα απανωτά lockdown βοήθησαν στην εκρηκτική άνοδο του τζίρου της πλατφόρμας e-food (Οnline Delivery A.E.). Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το 2020 έκλεισε στα €64,4 εκατ. ενώ τα κέρδη προ φόρων εκτοξεύτηκαν στα €28,7 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της efood (Οnline Delivery A.E.), η αύξηση στον τζίρο της εταιρείας κατά 49,38% προήλθε κυρίως από την μεγάλη αύξηση των παραγγελιών. Επιπλέον, αυξήθηκαν και τα συνεργαζόμενα καταστήματα της πλατφόρμας, καθώς αγγίζουν πλέον τα 13.000 από τον Δεκέμβριο του 2020.

Αυξημένος κατά 49,38% ο κύκλος εργασιών της εταιρείας

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα €64,4 εκατ., αυξημένος κατά 49,38% σε σχέση με τα €43,1 εκατ. ευρώ της χρήσης του 2019. Επίσης, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε και λόγω της χρήσης των υπηρεσιών προώθησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων στην πλατφόρμα, όπως premium placement, προτεινόμενα πιάτα κ.α.. Τα έσοδα από παροχή υπηρεσιών ανήλθαν στα €13,527 εκατ., €5,3 εκατ. περισσότερα από το 2019.

Διανομή μερίσματος €20 εκατ.

Τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε €28,7 εκατ., αυξημένα κατά 29,06% σε σχέση με τα €22,2 εκατ. της προηγούμενης χρήσης.

Το EBITDA ανήλθε στα €31,653 εκατ., έναντι €23,705 εκατ. το 2019, τα κέρδη προ τόκων και φόρων σε €31,019 εκατ. από €23,375 εκατ. του 2019 αυξημένα κατά €7,644 εκατ..

Τα ταμειακά της διαθέσιμα της εταιρείας αγγίζουν τα €40,84 εκατ. από €28,9 εκατ. που ήταν το 2019. Με απόφαση της τακτικής γενικής συνέλευσης της 15ης Απριλίου του 2020 εγκρίθηκε η διανομή μερισμάτων €11 εκατ. από την τωρινή και προηγούμενη χρήση.

Η Online Delivery A.E. (e-food), ανήκει στη γερμανική  εισηγμένη εταιρεία Delivery Hero, η οποία εξαγόρασε την e-food τoν Μάιο του 2015, έναντι €21 εκατ..

Συνεργασία με τη Σκλαβενίτης 

Στην οικονομική της έκθεση η εταιρεία αναφέρεται στη συνεργασία με τη Σκλαβενίτης που, όπως επισημαίνει, «βρίσκεται σε μια πορεία ανάπτυξης, και στόχος της διοίκησης είναι η ενίσχυση του κύκλου εργασιών της μέσω της ανάπτυξης νέων συνεργασιών με καταστήματα πέραν των εστιατορίων αλλά και με σημαντικές επενδύσεις στο κανάλι της διανομής».

Να σημειώσουμε πως από τον Φεβρουάριο το e-food έχει λανσάρει την υπηρεσία e-food market, για διανομή προϊόντων μικρής λιανικής. Η υπηρεσία ξεκίνησε πιλοτικά από την Αγία Παρασκευή και επεκτείνεται συνεχώς με στόχο να προσφέρει πλήρη κάλυψη σε όλη την Αττική. Με την συγκεκριμένη υπηρεσία οι χρήστες της πλατφόρμας μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 1.000+ προϊόντα, από σνακ και είδη περιπτέρου μέχρι φρέσκα φρούτα, λαχανικά και γαλακτοκομικά, και να τα παραλάβουν σε 25 λεπτά.