Τίτλοι τέλους για την Instashop στην Ελλάδα. Mε επιστολή της (13/12) προς τα συνεργαζόμενα καταστήματα και σούπερ μάρκετ, η εταιρεία ανακοινώνει, ότι θα σταματήσει την λειτουργεία της στην Ελλάδα σε 18 ημέρες, δηλαδή στις 31 Δεκεμβρίου του 2023.
Η εταιρεία “quick commerce” ιδρύθηκε το 2015 από τους Γιάννης Τσιώρης και Ιωάννα Αγγελιδάκη και πέντε χρόνια αργότερα εξαγοράστηκε από τη γερμανική πολυεθνική Delivery Hero, μητρική και της efood. Εκτός από την Ελλάδα, η εταιρεία έχει παρουσία σε Αίγυπτο, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κουβέιτ, Μπαχρέιν, Κατάρ, Λίβανο και Ομάν.
Οι διπλάσιες ζημιές το 2022 φαίνεται να επηρέασαν την απόφαση της InstaShop για να αποχωρήσει από ελληνική αγορά.
Με βάση τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για τη χρήση του 2022, ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 3,18 εκατ. ευρώ, έναντι 1,54 εκατ. ευρώ το 2021. Ωστόσο το αποτέλεσμα περιόδου 2022 μετά από φόρους εμφάνισε ζημιές ύψους 3,56 εκατ. ευρώ, όταν το 2021 οι ζημιές μετά φόρων ήταν 1,24 εκατ. ευρώ, ενώ οι ζημιές εις νέο αγγίζουν τα 5 εκατ. ευρώ.
Σε επιστολή της προς τα συνεργαζόμενα καταστήματα και σούπερ μάρκετ, αναφέρεται πως οι υπηρεσίες της εταιρείας θα σταματήσουν επίσημα στην Ελλάδα στις 31 Δεκεμβρίου του 2023 και τα καταστήματα δεν θα ειναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα.